انتشار محتوا

چکیده: وقتی افراد در گوگل سرچ می کنند، آیا می توانند محتوای شما را بیابند؟ چقدر سریع می توانید محتوای خودتان را پیدا کنید؟ در هنگام انتشار محتوا باید همواره به سه ویژگی مهم توجه شود.

قانون اول در انتشار محتوا : پیدا شدنی

وقتی افراد در گوگل سرچ می کنند، آیا می توانند محتوای شما را بیابند؟ آیا افراد براحتی می توانند به محتوای ویدئویی شما دسترسی داشته باشند و آن را پیدا کنند؟ چطور می توانید بفهمید؟ خودتان امتحان کنید: چقدر سریع می توانید محتوای خودتان را پیدا کنید؟ در هنگام انتشار محتوا ، به چه ویژگی هایی باید توجه کرد؟

استراتژی های زیادی در زمینه بهینه سازی موتور جستجو(سئو) وجود دارد که می توان به کمک آنها رنکینگ جستجوی خود را ارتقا دهید. اما ابتدا مطمئن شوید قوانین انتشار محتوا را در نظر گرفته اید و تا جایی که امکانش هست اطلاعات در متن و توضیحات محتوا قرار داده اید و  کلمات کلیدی که می خواهید بر اساس آنها محتوایتان پیدا شود قرار دهید. آیا محتوای شما به یک سوال بالخصوص پاسخ می دهد؟ پس مطمئن شوید آن سوال در محتوایتان گنجانده شده است.

در تمام شبکه های مجازی معروف حساب کاربری(پروفایل) تشکیل دهید. در صفحات اجتماعی نیز اسم شرکت و محصولات خود را جستجو کنید: در توییتر ، لینکداین، فیس بوک، یا هر شبکه دیگری که شما و مشتریانتان در آن فعالیت دارید. بسیار مهم است که این حسابهای کاربری را ایجاد کنید، حتی اگر فقط آنجا حضور داشته باشید برای اینکه کاربران را به وبسایت خود هدایت کنید. نباید پنهان باشید یا بدتر از آن ، شخص دیگری ادعا کند که نماینده شرکت یا هویت شماست.

 قانون دوم در انتشار محتوا: در دسترس

همه روزه مردم با محتوا در صفحات نمایشی مختلف ارتباط برقرار می کنند، بنابراین ضروری است که مطمئن شوید چیزی که می سازید در دسترس بیشتر پلت فرم های موجود باشد.

چند سال پیش اکثر ما نگران این نبودیم که سایت هایمان برروی تلفن همراه قابل نمایش باشند؛ اکنون همه باید مطمئن شویم که واقعا قابل نمایش باشند. اگر نمی دانید که سایتتان دردسترس تلفن های همراه است یا خیر، از چندتا از دوستان خود با دستگاه های متفاوت بخواهید به سایت شما سربزنند. نتایج شاید شما را شگفت زده کند.

ما همچنین وسط جنگ نمایش صفحات وب نیز هستیم. اپل اعلام کرده که ادوب فلش پلیر را در دستگاه های خود ساپورت نخواهد کرد. این یعنی اگر فایل های ویدیویی تان (یا کل سایت) با فلش ساخته شده باشند ، قابل مشاهده بر آی پدها یا آیفون های اپل نخواهند بود. درنتیجه ممکن است مشتریان جدیدی را از دست دهید.در انتشار محتوا ، همیشه محتوای خود را بر هر تعداد تلفن و دستگاهی که زمان و منبع به شما اجازه می دهد ،تست کنید.

 قانون سوم در انتشار محتوا : قابل اشتراک

چرا برای دوستان خود مقاله ایمیل می کنید؟ یا پستی را در فیسبوک لایک می کنید؟ یا در شبکه های خود چیزهایی به اشتراک می گذارید؟ در تحقیقی روی بیشترین مقالات ایمیل شده نیویورک تایمز، محققان دانشگاه پنسیلوانیا دریافتند که خوانندگان مقالاتی را به اشتراک می گذارند که برایشان جذاب باشد.

محققان این را نیز دریافته اند، پست هایی که باعث تحریک هیجان می شود بیشتر ایمیل می شوند و مقالات مثبت غالبا بیشتر از مقالات منفی به اشتراک گذاشته می شوند. بنابر این اگر شما قصد دارید در انتشار محتوا خود از یک بازاریابی ویروسی یا اصطلاحا بازاریابی محتوایی-ویروسی بهره مند شودید باید مطالبی جذاب، هیجان انگیز و مثبت نگرانه تولید و منتشر کنید.

منبع: گروه تولید محتوای آوان اندیشه