خدمات محتوایی

طراحی رزومه

یکی از الزامات موفقیت در سطح فردی و سازمانی برخورداری از یک رزومه قوی می باشد. یک رزومه خوب تضمین کننده یک برند مناسب است. اما در عین حال داشتن یک رزومه قوی الزاماً بدین معنا نیست که صاحب آن نیز از سوابق درخشانی برخودار است. چه بسا اشخاص و سازمانهایی که توانسته اند به رغم سوابق نه چندان قابل توجه، رزومه ای مناسب برای خود تهیه کنند و در مقابل، بسیاری نیز با وجود برخورداری از سوابق مختلف علمی و اجرایی نتوانسته اند رزومه ارزشمندی برای خود تدوین کنند و طبعاٌ از مزایای آن هم بی بهره مانده اند.

آوان اندیشه، تهیه و بازنویسی رزومه فردی و سازمانی را به عنوان یکی از خدمات خود تعریف  کرده است. البته قرار نیست محققان این موسسه معجزه کرده یا به دروغ، فعالیت هایی را به شما نسبت دهند. اما با اطمینان بالایی استفاده از این سرویس می تواند تسهیل گری کلیدی در معرفی شما باشد تا به کمک آن بتوانید در انواع جلسات و مذاکرات با موفقیت ظاهر شده و پیش از آن نیز با ارسال این رزومه برای اشخاص، شرکت ها و سازمان های مرتبط، برای ساخت یک برند موفق از خود خلق کنید.

به ضمیمه رزومه، فایل آن در قالب اسلاید پاورپوینت نیز به منظور استفاده در مصاحبه های حضوری برای شما ارسال شده و علاوه بر کارشناسان موسسه، بر اساس مصاحبه صورت گرفته و با تطبیق رزومه شما با افراد موفق در حوزه تخصصی تان توصیه هایی برای تقویت حوزه کاری تان به شما ارائه خواهند کرد که این توصیه ها نیز به همراه رزومه نهایی برای شما ارسال خواهد شد.

در صورت تمایل شما، امکان تهیه رزومه بصورت اینفوگرافیک نیز وجود دارد که پس از آماده سازی رزومه اصلی و بصورت مجزا صورت می گیرد. بر اساس تعریف، اینفوگرافیک ارایه اطلاعات مورد نظر در قالب تصویر است. از این تعریف می‌توان نتیجه گرفت ساختار کلی این قالب رزومه‌نویسی جدید بر اساس محتوای رزومه‌های متنی استوار است. نمونه ای از رزومه اینفوگرافیک در فایل پیوست موجود می باشد.

تجربه نگاری

حجم بالای کار مدیران و صاحبنظران حوزه‌های مختلف باعث شده است که زمان لازم برای مستند کردن اندوخته‌های دانشی خود و انتشار نظرات و دیدگاه‌های راهگشای خود نداشته باشند. بر همین اساس بسیاری از تجارب و دانش مفید این افراد در ذهن آنها باقی مانده و علی‌رغم کاربردی بودن آن در دسترس دیگران قرار به منظور برطرف نمودن خلاء موجود، موسسه آوان اندیشه، با تشکیل کارگروه مدیریت دانش و مستندسازی تجارب مدیران، با انجام مصاحبه های باز و کاوشگرانه، تجارب مختلف حرفه ای و مدیریتی گروه هدف را به صورت شخصی و سازمانی مستندسازی کرده و آنها را در قالب کتاب و سایر مدیاهای مد نظر کارفرما آماده سازی می کند. حتی این محتوا می تواند دستمایه تدوین داستان و رمان نیز قرار داده شود.

پیکربندی سایت

اگر سایتی برای خود داشته باشید و یا قبلا سفارشی در این خصوص داده باشید به خوبی با این مشکل آشنا هستند که وقتی طراح سایت از شما می خواهد که بخش های مختلف سایت خودتان را مشخص کنید دقیقا نمی دانید چه جوابی باید به او بدهید. حتی گاهی اوقات نیز، این مسئولیت را به عهده سایت خواهید گذاشت و در هر صورت به احتمال زیاد در نهایت از نتیجه کار راضی نخواهید بود و با خود می گویید: «نه چیزی که دنبالش بودم این نبود.»

پیکربندی و طراحی بخش­های مختلف سایت، یک اقدام تخصصی در حوزه بازاریابی و به خصوص بازاریبای محتواست نه یک بحث فنی و نرم­افزاری و طبیعی است که اگر این مسیر را اشتباه بروید به نتیجه نامناسبی نیز دست پیدا خواهید کرد.

آوان اندیشه، با تجربه ای که در ارائه خدمات تبلیغاتی به شرکتهای مختلف دارا می باشد می تواند یک بخش بندی مناسب برای سایت شما پیشنهاد دهد. این بخش بندی با ملاحظه تجارب داخلی و خارجی، رقبای موفق و الزامات کسب و کار شما در چند مرحله طراحی شده و با مشورت خود شما اصلاح و تکمیل خواهد شد. این مشورت البته از جنس جلسات خسته  کننده ای که از مفاهیم فنی طراحی سایت انباشته شده و شما چیزی از آن سر در نمی آورید نیست. بلکه کاملا مباحثی از جنس کسب و کار خود شما را با شما در میان خواهیم گذاشت.

خبر خوب آن اگر قبلا سایت خود را راه اندازی کرده اید نیز هم اکنون می توانید در تنظیم بخش های مختلف سایت خود تجدید نظر کرده و با کمک این موسسه، یک پایگاه اطلاع رسانی الکترونیک آبرومند برای خودتان دست و پا کنید.

طراحی اینفوگرافیک

اینفوگرافیک که با نام های دیگری از داده نگاشت، داده نما و گرافیک اطلاع رسان نیز شناخته می شود به هر نوع نمایش گرافیکی اطلاعات، با هدف کمک کردن به سیستم بینایی برای درک سریعتر اطلاعات گفته می شود. توسعه این ایده از این واقعیت نشات گرفته است که مخاطبان، داده های تصویری را بهتر از متن درک می کنند. به همین دلیل استفاده از اینفوگرافیکها روز به روز در سطح جهان در حال گسترش است و در سال های اخیر استفاده از آن‌ در میان فارسی زبانان نیز رونق گرفته است. در حال حاضر سایت‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های متعددی به قدرت تاثیرگذاری اینفوگرافیک‌ها پی برده‌اند و برای رونق کسب و کار خود، از این ابزار توانمند استفاده می‌کنند. به نحوی که می توان گفت اگر به سراغ استفاده از این ابزار نروید تا چند مدت دیگر حتما از رقبایتان عقب خواهید افتاد. چون آنها به سراغ این ابزار توانمند خواهند رفت. اما اگر جزء آن افرادی هستید که معرفی و اطلاع رسانی درست و هدفمند دغدغه اصلی‌تان بوده است به شما تبریک می گوییم اینفوگرافیک یک انتخاب هوشمندانه است  و آوان اندیشه نیز با تمرکز بر اصل ساخت و ارائه ایده های ماندگار، می تواند برای شما انواع مختلف اینفوگرافیک را طراحی و آماده سازی کند. طراحی انواع اینفوگرافیک های استاتیک، پویا و تعاملی و همچنین تایپوگرافی از خدمات این موسسه به شمار می آید.

شناسایی ایده مناسب و ماندگار، جمع آوری و پایش اطلاعات، طراحی مفهومی، طراحی جزئیات گرافیک و رنگ بندی گام های طراحی یک گرافیک اطلاع رسان به شمار می آیند که ما به صورت تعاملی آنها را با شما طی خواهیم کرد.

تالیف و ترجمه کتاب

بعضی معتقدند مردم کشور ما چندان کتابخوان نیستند. در مقابل عده ای نیز اعتقاد دارند که مردم به دنبال یادگیری و مهارت آموزی هستند و اگر کتاب مناسبی در اختیار آنها قرار بگیرد آن را خواهند خواند. اما در هر حال، هنوز، داشتن سابقه انتشار کتاب برگ برنده  بزرگی در سوابق تخصصی افراد محسوب می شود. چاپ دیجیتال نیز این امکان را فراهم کرده است که یک کتاب، در شمارگان محدود چاپ شود و با صرف هزینه پایین تر بتوان امتیازات تالیف و ترجمه کتاب را به دست آورد.

علاوه بر این مشتریان هدف، با مطالعه کتابهایی که به نام خودتان منتشر شده است شما را مشاوری صادق برای خود به حساب خواهند آورد و آنگاه به این باور نیز خواهند رسید که محصول شما هم بهترین انتخاب می باشد و علاوه بر حفظ وفاداری و خریدهای بعدی، دیگران را نیز به خرید محصول شما تشویق خواهند کرد.

آوان اندیشه می تواند با ارزیابی رزومه و سوابق تخصصی شما، بررسی بازار نشر و آنالیز گروه های اصلی مخاطب شما، ایده های جذابی جهت تالیف یا کتاب های لاتین مناسبی جهت ترجمه به شما پیشنهاد کند و در صورت تمایل شما نگارش، ترجمه، ویراستاری، صفحه آرایی و طراحی جلد آن را نیز بر عهده گرفته و در نهایت مراحل اخذ فیپا، دریافت مجوز نشر و پیگیری چاپ و صحافی آن را نیز بر عهده بگیرد.

اگر جزوات و دست نویس هایی دارید نیز می توانید مشتری این سرویس موسسه باشید. بخش فروشگاهی سایت موسسه نیز در آینده نزدیک راه اندازی شده و شما می توانید کتابهای خود را جهت فروش در این سایت قرار دهید و به با مخاطبان آن وارد تعامل مالی نشوید.

لازم به ذکر است موسسه آوان اندیشه، کتاب های کمکی و کتاب های مغایر با قوانین مملکتی و ارزش های اخلاقی را منتشر نمی کند و همچنین ضمن احترام به کلیه اندیشمندان، از انتشار کتاب هایی که با پارادیم های سیاسی و عقیدتی حاکم بر کشور مغایرت دارد معذور می باشد.

تولید نشریه

اگر قصد تعامل مستمر با مشتریان، کارکنان، نمایندگان و یا سایر شرکای تجاری خود را دارید نشریه، بهترین پیشنهاد است. البته مجلاتی کم حجم اما با فاصله زمانی کوتاه خیلی بهتر از مجلات پرحجم اما با فواصل زمانی انتشار طولانی است. تولید مطلب، تصویرپردازی، گزارش گری، ویراستاری، نمونه خوانی، تیرگذاری، گرافیک و صفحه بندی اقداماتی هستند که باید به انجام برسانید تا یک مجله حرفه ای در دست داشته باشید و ما می توانیم تمام این فعالیتها را برای شما به انجام برسانیم و البته قبل از همه این فعالیت ها با مشورت شما، طرح کلی مجله را تدوین خواهیم کرد. تعیین اهداف نشریه، گروه مخاطبان، حجم، تیراژ، فاصله زمانی انتشار، روش توزیع، چیدمان مطالب، خروجی الکترونیکی و… از مسائلی هستند که در این طرح با کمک یکدیگر برای آنها پاسخ مناسبی تهیه کرده و بر مبنای آن کار تولید نشریه شما را در پیش خواهیم گرفت. این مطالب می توانند محتوای خبرنامه الکترونیک شما را نیز تشکیل دهند. ما به شما در دستیابی به بانک اطلاعات مخاطبان و ارسال این نشریه برای آنها کمک خواهیم گرفت.

استفاده از این سرویس با همه نقاط قوت و مزایای قابل توجه، تنها یک مشکل دارد و آن این که شما هنوز تصمیم نگرفته اید. به محض آن که تصمیم خود را در این خصوص گرفتید این یک مشکل هم حل خواهد شد. ما شعار نمی دهیم. نتیجه را در رفتار گذشته خود جستجو کنید. نظر شما چیست؟

آماده سازی کتاب کودک

کودکان عاشق داستان هستند و داستان می تواند شخصیت های ذهنی پر رنگی در ذهن آنها خلق کند. ما با استفاده از این واقعیت و با الهام از کاراکترها و مفاهیم مرتبط با کسب و کار خود شما داستان هایی خلق خواهیم کرد که تصاویر، المانها و محتوای کتاب، ذهن آنها را به نام و نشان تجاری شما علاقمند کرده و توجه آنها را به استفاده از محصول شما  جلب کند. تصور کنید کودکی که به همراه پدر و مادر خود برای خرید به فروشگاه رفته است و مشاهده یک نشان تجاری او را یاد یک داستان دوشت داشتنی بیاندازد. آیا والدین در این شرایط چاره ای جز خرید آن محصول خواهند داشت؟

ما ایده یابی، تالیف کتاب، تصویرگری، تست بازار، چاپ و انتشار کتاب را برای شما به عهده می گیریم. اگر بدانید برخی محاسبات، سودآوری این سرمایه گذاری را بیش از ده برابر (۱۰۰۰%) نشان می دهد آنگاه نظر شما درباره پنج عنوان کتاب ۱۲ صفحه ای، هر کدام با تیراژ ۵۰۰۰ نسخه چه خواهد بود؟

بیش از سی نفر از مشتریان ما در حال حاضر، مشغول برنامه ریزی برای این سرمایه گذاری هستند و احتمالا هر یک از رقبای ما هم کم و بیش همین تعداد مشتری را دارا می باشند. شما که قصد ندارید از رقبایتان عقب بمانید؟

بازی سازی

بخش زیادی از وقت کودکان، نوجوانان، جوانان و حتی بعضی از بزرگترها را بازی های رایانه ای به خود اختصاص داده اند و واقعیت آن است که حتی پدر و مادر نیز با وی همراهی می کنند.  واقعیت آن است که بیشتر بازی هایی که اکنون به رایگان در اختیار همکان قرار دارد اهدافی تجاری دارند. شما نیز اگر تمایل به استفاده از این ظرفیت داشته باشید یا به عبارت بهتر، اگر در فرآیند تدوین استراتژی تولید محتوا متقاعد شده باشید که بازی ظرفیت مناسبی برای پیام رسانی در اختیار شما قرار می دهد آن وقت می توانید روی کمک ما به طور ویژه حساب کنید. ما از صفر تا صد فرآیند تولید بازی را برای شما انجام خواهیم داد. ما بطور ویژه ای بر روی فرآیند بازی نامه نویسی تمرکز خواهیم کرد. این مرحله نخستین گام از بازی سازی است و حتی بسیاری از بازی سازهای حرفه ای در آن ضعیفند. اما از آنجا که اتفاقا بسیاری از کارکردهای تبلیغاتی بازی در این مرحله برنامه ریزی می شوند تیم محتوایی ما این مرحله را با دقت و ظرافت برای شما به انجام رسانده و پس از آن نیز مراحل مختلف فنی و انتشار آن را برای شما پی خواهد گرفت.

ما بازی هایی برای شما طراحی می کنیم که تصاویر و المان هایی مرتبط با کسب و کارتان به کاربر انتقال دهد و نام شخصیت های بازی نیزز از مفاهیم کسب و کار شما نشات گرفته باشد و حتی اگر بخواهید رمز عبور به مراحل بعدی، کد سریال محصولات شرکت شما باشد.

نگران انتشار بازی نیز نباشید. ما آنها را بر روی شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های دانلود نرم افزار برای شما بارگذاری خواهیم کرد. بدون بازاریابی ویروسی، حداقل چند ده هزار بار دانلود برای یک بازی معمولی در فضای مجازی رقمی کاملا عادی است. البته ما بازی هایی برای شما طراحی خواهیم کرد که بازاریابی ویروسی نیز به افزایش کاربران آنها کمک کند.

ساخت اپلیکیشن

توسعه روزافزون کاربرد گوشی های تلفن  همراه هوشمند، بستر بسیار مناسبی را برای استفاده از نرم افزارهای متناسب با این ابزار فراهم کرده است. اگر به تلفن همراه خود و دوستانتان نگاه کنید نرم افزارهای مختلفی می بینید که روی آنها نصب شده است. برخی از این نرم­افزارها البته کم استفاده و برخی دیگر پر استفاده بوده و حتی، سرگرمی مجالس و میهمانی ها صحبت درباره این اپلیکیشن ها و به اشتراک گذاشتن آنهاست (و این دقیقا یعنی بازاریابی ویروسی)

ما بهترین ایده ها را برای تولید اپلیکیشن ، برای شما پیدا خواهیم کرد. ایده هایی که هم پر اقبال بوده و هم در نهایت به افزایش شهرت تجاری و فروش محصولات شما منجر شود.

البته اگر خودتان هم در اینترنت جستجو کنید یک فهرست طولانی از دولاپرهایی پیدا خواهید کرد که طراحی اپلیکشین را برای شما انجام خواهند داد. اما ما معتقدیم طراحی اپلیکشین یک فرآیند طولانی است و برنامه نویسی (کاری که همین دوستان در آن تخصص دارند) تنها یک گام کوچک در مراحل پایانی این مسیر محسوب می شود.

ما در آوان اندیشه به دنبال آن هستیم که اپلیکیشنی برای شما به بازار عرضه کنیم که واقعا بر افزایش فروش شما موثر باشد. وگرنه صرف داشتن اپلیکیشن را چندان (و نه کاملا) یک اقدام مهم و موثر در فرآیند بازاریابی و فروش نمی دانیم. البته فراموش نیز نخواهیم کرد و به مشتریان خود هم یادآوری می­کنیم که بازاریابی محتوایی و از جمله استفاده از اپلیکیشن بطور عمده مبتنی بر پیام های غیر مستقیم می باشد و نباید آن را یک آگهی بازرگانی دانسته و با چنین نگاهی در خصوص آن قضاوت کرد.

ضمنا ما نیز به خوبی می دانیم که از این واقعیت به راحتی نمی توان گذشت که توسعه یک اپلیکیشن آبرومند، پرستیژ مناسبی برای کسب و کار شما به حساب آمده و در تبلیغات و مذاکرات می توانید به خوبی روی آن مانور بدهید.

رپورتاژ خبری

قرار نیست شما فقط در سایت و صفحات اجتماعی خود دیده شوید. شما باید در فضای رسانه حضور موثری داشته باشید و این حضور به معنای درج آگهی بازرگانی نیست. باید از شما مطلب غیر تبلیغاتی در رسانه ها درج شود تا بیشتر شناخته شوید. ما با تیم خبرنگاری خود، اقدامات زیر ترتیب این کار را برای شما می دهیم.

  • تولید و انتشار خبر
  • درج گزارش و مصاحبه
  • اطلاع­رسانی از موفقیت­های کاری شما
  • انتشار بیانیه­های مطبوعاتی
  • برگزاری میزگرد مطبوعاتی

به یاد داشته باشید بدون خبر، پوشش خبری نیز نخواهد بود و بدون پوشش خبری، شهرت نیز خلق نخواهد شد. ما به شما کمک می کنیم تا داده هایی در محیط کار شما تولید شود که برای انتشار در فضای رسانه ای مناسب باشند و در گام بعد به شما کمک می کنیم تا این مطالب در فضای مجازی، روزنامه ها و نشریات منتشر شوند. البته شهرت، هزینه های خاص خود را دارد. اما در مقابل منافع بلندمدت و پایدار آن اصلا به چشم نمی آید.

جنگ روانی

انتخاب یا عدم انتخاب جنگ روانی مربوط به شماست. به هر حال این هم یکی از گزینه های روی میز است که اتفاقا گاهی نیز از سوی رقیب، تحمیل می شود. در هر حال در این مسیر روی ما تا جایی که اصول اخلاقی، اجازه دهد می توانید حساب کنید. ما به شما کمک می کنیم یک فضای رسانه ای شدید در تقابل با رقبایتان ایجاد کرده و بتوانید اوضاع را به نفع خود مدیریت کنید. فرقی نمی کند که شما شروع کننده این جنگ باشید یا رقبا آغازکننده آن بوده و شما مجبور به دفاع از خود شوید. ما با نوشتن بیانیه های پرهیجان، تولید و انتشار اخبار و شایعات، مناظره شفاهی و مکتوب و سایر ابزارها و تکنیک های جنگ روانی، میدان این نبرد را به نفع شما مدیریت خواهیم کرد.

این جنگ روانی یک استراتژی منحصر به فرد ندارد و برای هر شرایط، پلتفرم جداگانه ای طراحی می شود. دقت کنید جنگ روانی، در هماوردی مستقیم با رقبا تعریف می شود. اگر برای شما چنین چالشی با رقبا و شرکای استراتژیکتان اهمیت دارد جنگ روانی گزینه مناسبی برای شماست. اما اگر بیشتر به دنبال یک پویش رسانه ای در خصوص خودتان هستید و چندان به موضوع رقبا توجه ندارید گزینه پیشنهادی ما، کمپین خواهد بود نه جنگ روانی!

مرکز تماس و تلفن هوشمند

ایده تلفن های هوشمند چند سالی است که در ایران مورد توجه قرار گرفته است و تماس گیرندگان با این شماره، اطلاعاتی را به صورت پیام صوتی خودکار دریافت می کنند و در عوض هزینه ای روی قبض تلفن آنها محاسبه می شود. برخی از شرکت ها نیز از تلفن های هوشمند برای پاسخگویی به مشتریان، استفاده می کنند که در این صورت هزینه ای به آنها تحمیل نشده و صرفاً هزینه عادی قبض تلفن خود را پرداخت می کنند.

در هر حال چه بخواهید از این سرویس به عنوان یک منبع درآمد استفاده کنید چه بخواهید به عنوان یک سرویس محتوایی به مشتریانتان به آن نگاه کنید آوان اندیشه، آماده است تا محتوای مورد نیاز شما را مستمرا تولید و فایل صوتی آن را آماده سازی کند. در صورت درخواست شما، امکانات و زیرساخت های فنی مورد نیاز نیز در محل موسسه تامین شده و شما تنها باید شماره مورد نظر را به اطلاع مخاطبان خود برسانید.

نگارش مقالات کنفرانسی

هر ساله کنفرانس های مختلفی در داخل و خارج کشور برگزار می شود که بخشی از آنها به حوزه کاری شما مربوط می باشد. حضور در این کنفرانس ها می تواند شما را با متخصصان و صاحبنظران حوزه کاریتان بیشتر آشنا کند و از آن مهمتر آن ارائه مقالات در این کنفرانس هاست که می تواند شما را به عنوان یک صاحب نظر و کارشناس در آن زمینه معرفی کند. خصوصا آن که مقالات این کنفرانس ها در سایت های مختلفی منتشر می شود و همین موضوع بر شهرت و اعتبار کاری شما خواهد افزود و شما می­توانید آن را در سوابق تخصصی خود نیز درج کنید.

آوان اندیشه، ضمن شناسایی کنفرانس های مرتبط با کسب و کار شما، ایده های شفاهی و زمینه های تحقیقاتی مرتبط با این موضوعات را ارزیابی کرده و در این چارچوب، پیش نویس متن مقالات را آماده خواهد کرد تا پس از بازخوانی و تایید شما، پیگیری های لازم به منظور اخذ پذیرش مقاله و آماده کردن پوستر، اسلاید و متن ارائه شفاهی (بر اساس نوع پذیرش انجام شده) توسط موسسه ادامه یابد.

موکدا یادآوری می شود آوان اندیشه از نگارش هرگونه مقاله ای که به اخذ مدارج دانشگاهی منجر شده و یا در این خصوص موثر تلقی شود معذور است.

تولید فایل صوتی، پادکست و کتاب گویا

طبیعی است که برخی مخاطبان حوصله خواندن و حتی نگاه کردن ندارند. آنها دوست دارند در حالی که مشغول رانندگی هستند یا روی تخت دراز کشیده اند به یک فایل صوتی گوش بدهند. از منظر بازاریابی محتوامحور، فایل صوتی، بهترین هدیه تبلیغاتی برای این افراد محسوب می شود که اتفاقا به سرعت نیز منتشر شده و دست به دست خواهد شد. می  توانید به جای فایل صوتی صرف، کتاب گویا نیز منتشر کنید که شامل متن کتاب و صوت آن می باشد. پادکست نیز گزینه پیشنهادی دیگر ماست که طرفداران قابل توجهی نیز پیدا کرده است. در چارچوب این ایده شما می توانید با راه اندازی یک رادیو اینترنتی و وبلاگ صوتی، فایل های صوتی خود را بر روی آن بارگذاری کنید تا به راحتی در اختیار مخاطبان قرار بگیرد.

محتوای ارزنده و صداگذاری خوب، دو شرط جذابیت کتاب صوتی و پادکست محسوب می شوند که ما این دو ویژگی را با کیفیتی عالی برای شما فراهم خواهیم کرد. آوان اندیشه ضمن تامین امکانات زیرساختی لازم، محتوای لازم را برای شما تولید و تبدیل به مدیای صوتی با فرمت مناسب خواهد کرد تا بتوانید آن را در سایت و سایر رسانه های خود منتشر کنید. روی مشاوره های فنی ما هم برای استفاده بهینه و موثر از این امکان، حتماً حساب کنید.

ترانه­ سرایی

شعر، ترانه و سرود در ذهن کودک ماندگار است و مادران نیز این مفاهیم را با وی زمزمه می کنند. شعرهای کودکانه که به ظریف ترین شکل، تبلیغ کار شما نیز در آن باشد می توانند نسخه های جادویی برای افزایش مشریانتان باشد. یک اقدام حرفه ای در این خصوص، حتی به بازاریابی ویروسی و انتشار خودکار این شعرها و ترانه ها نیز خواهد انجامید. شعر معروف گلرنگ (گل از همه رنگ…) یک نمونه کاملا موفق و به یادماندنی در این خصوص می باشد.

تیم متخصصان حوزه کودک آوان اندیشه نیز برای شما شعرها و ترانه­ های ماندگاری خلق می کند که تا سال ها در ذهن کودکان و والدین آنها ماندگار شود.

 

کمپین

کمپین، پروژه ای تبلیغاتی با اهداف، بودجه و زمان مشخص است که بار عمده آن نیز بر دوش محتواست. اجرای این پروژه و توجه به اقداماتی از قبیل طراحی، اجرا و حمایت از رویدادهای مرتبط با محصولات، برگزاری مسابقات محتوایی مختلف جداگانه با محوریت مادران و کودکان، چاپ و انتشار کتاب از محصولات این مسابقات و افزایش پوشش رسانه ای شما، از اقدامات اصلی در این زمینه خواهد بود.

منبع: گروه تولید محتوای آوان اندیشه