مرکز تماس و تلفن هوشمند

ایده تلفن های هوشمند چند سالی است که در ایران مورد توجه قرار گرفته است و تماس گیرندگان با این شماره، اطلاعاتی را به صورت پیام صوتی خودکار دریافت می کنند و در عوض هزینه ای روی قبض تلفن آنها محاسبه می شود. برخی از شرکت ها نیز از تلفن های هوشمند برای پاسخگویی به مشتریان، استفاده می کنند که در این صورت هزینه ای به آنها تحمیل نشده و صرفاً هزینه عادی قبض تلفن خود را پرداخت می کنند.

در هر حال چه بخواهید از این سرویس به عنوان یک منبع درآمد استفاده کنید چه بخواهید به عنوان یک سرویس محتوایی به مشتریانتان به آن نگاه کنید آوان اندیشه، آماده است تا محتوای مورد نیاز شما را مستمرا تولید و فایل صوتی آن را آماده سازی کند. در صورت درخواست شما، امکانات و زیرساخت های فنی مورد نیاز نیز در محل موسسه تامین شده و شما تنها باید شماره مورد نظر را به اطلاع مخاطبان خود برسانید.

طراحی لندینگ پیج

لندینگ پیج یا صفحه فرود، صفحه ای در سایت شماست که کاربران با کلیک کردن بر روی بنرها و لینکهای تبلیغاتی شما، به آن صفحه هدایت می باشند. برخی از سایت ها به اشتباه، ترافیک ورودی کاربران سایت را به صفحه نخست سایت هدایت می کنند. در حالیک که صفحه ورود نقش مهمی در جذب مخاطبان دارا می باشد و شما باید با رعایت اصول روانشناسی و گرافیک، یک لندینگ پیج مناسب  برای خود طراحی کنید تا بتوانید مشتریان را به سمت خود جذب کنید.

ضمنا چنانچه چند تبلیغ مختلف دارید بهتر است برای هر کدام از آنها یک لندینگ پیج مختلف طراحی کنید.

از آنجا که داشتن یک لندینگ پیج مناسب، شرط لازم برای موفقیت در بازاریابی محتوایی و حضور در فضای مجازی است کارشناسان آوان اندیشه، طراحی لندینگ پیج را به صورت یک سرویس اختصاصی ارائه می دهند تا میزان موفقیت سایتهای مشتریان خود را افزایش دهند.

طراحی مفهومی و انتخاب ایده اصلی لندینگ پیج، تولید محتوای متنی مناسب، طراحی گرافیکی، درج هایپرلینکهای احتمالی لازم و تصحیح آن بر مبنای بازخوردهای دریافتی، از جمله اقداماتی است که کارشناسان آوان اندیشه برای داشتن یک لندینگ پیج مناسب برای شما پیش بینی کرده اند. لندینگ پیج علی رغم ظاهر ساده آن، کاری وقت گیر و مبتنی بر دانش و خلاقیت است و در آوان اندیشه این برنامه با تیمی برخوردار از چندین تخصص مختلف انجام می شود.

برای شرکتهایی که پروژه تولید محتوای خود را به موسسه واگذار کرده اند طراحی لندینگ پیج یک سرویس رایگان می باشد.

ویکی پدیا

ویکی پدیا یک دانش نامه محسوب می شود که توسط کاربران توسعه داده می شود و فارسی نیز یکی از زبان های پرطرفدار در ویکی پدیاست. اگر کلیدواژه ای در ویکی پدیا تعریف شده باشد در هنگام جستجوی آن، به احتمال بالای ۹۰% ویکی پدیا جزء چند نتیجه اول جستجو خواهد بود. این کار به دیده شدن به خوبی کمک می کند. البته ویراستاران ویکی پدیا (که در واقع گروه سمج کاربران هستند) با مطالبی که شائبه تبلیغات داشته مقابله کرده و آن را حذف می کنند. بنابر این نباید ویکی پدیا را یک سایت تبلیغاتی دانست. اگر با این واقعیت مشکلی نداشته و همچنان تمایل دارید تا در این دانش نامه حضور داشته باشید آوان اندیشه به شما کمک خواهد کرد تا مطلبی استاندارد و متناسب با قواعد ویکی پدیا و در عین حال جذاب و موثر در خصوص شما تدوین کرده و در این سایت، بارگذاری خواهد کرد

راه اندازی کمپین

کمپین، پروژه ای تبلیغاتی با اهداف، بودجه و زمان مشخص است که بار عمده آن نیز بر دوش محتواست. کمپین، مجموعه ای از برنامه های محتوایی و تبلیغاتی است که برای یک دوره زمان بندی مشخص، نسبت به اجرای انواع برنامه های تبلیغاتی و انتشار محتوا اقدام خواهد شد. بنابر این از انواع فرمت هایی که تولید آنها جزء برنامه خدماتی این موسسه محسوب می شود برای اجرای یک کمپین موفق استفاده می شود. در یک کمپین موفق، پیام های تولیدشده توسط مخاطبان نیز بازنشر داده می شود. یکی از ویژگی های بارز کمپین همین همراهی مردم و مخاطبان با پیام کمپین می باشد.

دقت کنید برای هر محصول و خدمتی، راه اندازی یک کمپین ایده مناسبی نیست. همکاری ما با شما دقیقا از همین نقطه آغاز می شود. امکان سنجی و ارزیابی جذابیت و توجیه پذیری کمپین در چارچوب اهداف کسب و کار شما، اولین سرویس ما در این حوزه است. برنامه ریزی و بودجه ریزی، طراحی مفهومی و سناریوی کمپین، طراحی جزئیات و ایده های خلاقانه، تولید محتوای کمپین، پیش آزمون، اجرای کمپین و در نهایت ارزیابی و بازخوردگیری، سبد خدمات ما برای راه اندازی یک کمپین موفق را تشکیل می دهند

ترسیم کاریکاتورهای تبلیغاتی

کاریکاتور را که حتماً می شناسید. کاریکلماتور هم ترکیب کاریکاتور و کلمات است که استفاده از آنها به عنوان ابزار تبلیغاتی، مورد توجه بعضی از شرکتها قرار گرفته است. اما هنوز حرکت جدیدی محسوب می شود و فضای کار بکری برای تبلیغات محسوب می شود. طبعا اثرگذاری آن به مراتب نیز بیشتر خواهد بود؛ البته به شرط آن که ایده جذاب و مناسبی برای انتقال پیام به مخاطب پیدا کنید تا به اشتباه، گل به خودی نزنید. به لحاظ بازاریابی عصبی، کاریکاتور و کاریکلماتور یکی از بیشترین تاثیرات را بر ذهن مخاطب دارد. همچنین، به سرعت توسط مخاطبان بازنشر شده و در فضای مجازی دست به دست خواهد شد.

تیم هنری آوان اندیشه، ایده مناسب رسم کاریکاتور و کاریکلماتور، با هدف تاثیر تبلیغاتی را انتخاب کرده و تصویر آن را برای شما ترسیم خواهند کرد. همچنین مراحل فنی این کار و درج افکت و روتوش توسط همین تیم انجام شده و تصویری در اختیار شما قرار داده خواهد شد که می توانید آن را در رسانه های خود به راحتی منتشر کنید.

توصیه می کنیم اگر جنبه شوخی و خنده را نداشته یا آن را مغایر با اهداف شرکت می دانید به این گزینه فکر نکنید. مگر آن که بخواهید از این وسیله برای ضربه زدن به رقیب استفاده کنید.

جنگ روانی

انتخاب یا عدم انتخاب جنگ روانی مربوط به شماست. به هر حال این هم یکی از گزینه های روی میز است که اتفاقا گاهی نیز از سوی رقیب، تحمیل می شود. در هر حال در این مسیر روی ما تا جایی که اصول اخلاقی، اجازه دهد می توانید حساب کنید. ما به شما کمک می کنیم یک فضای رسانه ای شدید در تقابل با رقبایتان ایجاد کرده و بتوانید اوضاع را به نفع خود مدیریت کنید. فرقی نمی­کند که شما شروع­کننده این جنگ باشید یا رقبا آغازکننده آن بوده و شما مجبور به دفاع از خود شوید. ما با نوشتن بیانیه­های پرهیجان، تولید و انتشار اخبار و شایعات، مناظره شفاهی و مکتوب و سایر ابزارها و تکنیک­های جنگ روانی، میدان این نبرد را به نفع شما مدیریت خواهیم کرد.

این جنگ روانی یک استراتژی منحصر به فرد ندارد و برای هر شرایط، پلتفرم جداگانه ای طراحی می شود. دقت کنید جنگ روانی، در هماوردی مستقیم با رقبا تعریف می شود. اگر برای شما چنین چالشی با رقبا و شرکای استراتژیکتان اهمیت دارد جنگ روانی گزینه مناسبی برای شماست. اما اگر بیشتر به دنبال یک پویش رسانه ای در خصوص خودتان هستید و چندان به موضوع رقبا توجه ندارید گزینه پیشنهادی ما، کمپین خواهد بود نه جنگ روانی!

رپورتاژ خبری

قرار نیست شما فقط در سایت و صفحات اجتماعی خود دیده شوید. شما باید در فضای رسانه حضور موثری داشته باشید و این حضور به معنای درج آگهی بازرگانی نیست. باید از شما مطلب غیر تبلیغاتی در رسانه ها درج شود تا بیشتر شناخته شوید. ما با تیم خبرنگاری خود، اقدامات زیر ترتیب این کار را برای شما می دهیم.

  • تولید و انتشار خبر
  • درج گزارش و مصاحبه
  • اطلاع رسانی از موفقیت های کاری شما
  • انتشار بیانیه های مطبوعاتی
  • برگزاری میزگرد مطبوعاتی

به یاد داشته باشید بدون خبر، پوشش خبری نیز نخواهد بود و بدون پوشش خبری، شهرت نیز خلق نخواهد شد. ما به شما کمک می کنیم تا داده هایی در محیط کار شما تولید شود که برای انتشار در فضای رسانه ای مناسب باشند و در گام بعد به شما کمک می کنیم تا این مطالب در فضای مجازی، روزنامه ها و نشریات منتشر شوند. البته شهرت، هزینه های خاص خود را دارد. اما در مقابل منافع بلندمدت و پایدار آن اصلا به چشم نمی آید.

تصاویر متحرک

با توسعه فناوری، در حال حاضر فرمتهای مختلفی از تصاویر متحرک، مورد استفاده قرار می گیرند که دارای کارکردهای تبلیغاتی می باشند. گیف، انیمشن، موشن گرافیک، بنرفلش، تیزر و کلیپ از جمله انواع مدیاهای مزبور می باشند که از عکس، فیلم، کارتون و نقاشی برای ایجاد یک تصویر متحرک استفاده می کنند و موسسه آوان اندیشه نیز در راستای خدمات بازاریابی محتوایی، مشاوره و اجرای پروژه های مختلف تولید تصاویر و فیلمهای متحرک را بر عهده دارد.

استفاده از این مدیایاها برای فضای اینترنتی، شبکه های اجتماعی، تبلیغات در محیط های نمایشگاهی و حتی تبلیغاتی تلویزیونی، ابزاری مناسب به شمار می آیند و در کمپین های تبلیغاتی و اجتماعی نیز به یک پای ثابت تبدیل شده اند.

هر یک از فرمتهای معرفی شده، از مباحث فنی و تخصصی خاص خود برخوردار است. تنوع خدمات آوان اندیشه، این امکان را برای سرمایه گذاران و کارآفرینان فراهم کرده است که برای تامین اهداف تبلیغاتی خود با سطوح مختلف بودجه و توان مالی، بتوانند با مشاوره کارشناسان موسسه، مدیای مناسب خود را انتخاب کرده و بعد از طراحی مفهوم و سناریو، مراحل فنی تولید آن را به انجام برسانند.

عکس و تصویر

عکس و تصویر، علی رغم ظرفیت پایین اطلاعاتی، از لحاظ بازاریابی عصبی، دارای یکی از بالاترین سطح انتقال و تاثیرگذاری بر مخاطب می باشد که دلیل اصلی آن نیز، بصری بودن شیوه یادگیری بیشتر مردم می باشد. سایت، شبکه های اجتماعی (و به خصوص اینستاگرام)، کاتالوگ و بروشور و هر محصول تبلیغاتی و اطلاع رسان شرکتها و سازمان ها برای افزایش جذابیت باید به استفاده مناسب از عکس های مناسب به خوبی توجه کند. حتی انتخاب عکس مناسب برای پروفایل، برای حرفه ای ها از قواعد خاصی تبعیت می کند.

عکاسی تبلیغاتی، تجاری و صنعتی، روتوش تصاویر، میکس تصاویر و تولید پوسترهای تبلیغاتی، جمع آوری تصاویر از اینترنت و بانک های موجود، تبدیل آرشیو عکس های قدیمی به فایلهای دیجیتال، گزینش تصاویر برای استفاده در فضای مجازی و رسانه ای و سایر خدمات مورد نیاز برای انتشار عکس، تصویر و پوستر حرفه ای، خدماتی هستند که آوان اندیشه به انجام آنها مشغول است.

دقت کنید بازاریابی محتوایی بدون عکس و تصویر، مثل گوش دادن به صدای تلویزیون بدون نگاه کردن به صفحه تلویزیون است؛ همان قدر بی روح و خسته کننده