تولید فایل صوتی، پادکست و کتاب گویا

طبیعی است که برخی مخاطبان حوصله خواندن و حتی نگاه کردن ندارند. آنها دوست دارند در حالی که مشغول رانندگی هستند یا روی تخت دراز کشیده­اند به یک فایل صوتی گوش بدهند. از منظر بازاریابی محتوامحور، فایل صوتی، بهترین هدیه تبلیغاتی برای این افراد محسوب می­ شود که اتفاقا به سرعت نیز منتشر شده و دست به دست خواهد شد. می­­ توانید به جای فایل صوتی صرف، کتاب گویا نیز منتشر کنید که شامل متن کتاب و صوت آن می­ باشد. پادکست نیز گزینه پیشنهادی دیگر ماست که طرفداران قابل توجهی نیز پیدا کرده است. در چارچوب این ایده شما می­توانید با راه­ اندازی یک رادیو اینترنتی و وبلاگ صوتی، فایل­های صوتی خود را بر روی آن بارگذاری کنید تا به راحتی در اختیار مخاطبان قرار بگیرد.

محتوای ارزنده و صداگذاری خوب، دو شرط جذابیت کتاب صوتی و پادکست محسوب می­ شوند که ما این دو ویژگی را با کیفیتی عالی برای شما فراهم خواهیم کرد. آوان اندیشه ضمن تامین امکانات زیرساختی لازم، محتوای لازم را برای شما تولید و تبدیل به مدیای صوتی با فرمت مناسب خواهد کرد تا بتوانید آن را در سایت و سایر رسانه­های خود منتشر کنید. روی مشاوره­ های فنی ما هم برای استفاده بهینه و موثر از این امکان، حتماً حساب کنید.

طراحی اینفوگرافیک

اینفوگرافیک که با نام­های دیگری از داده نگاشت، داده ­نما و گرافیک اطلاع ­رسان نیز شناخته می­ شود به هر نوع نمایش گرافیکی اطلاعات، با هدف کمک کردن به سیستم بینایی برای درک سریعتر اطلاعات گفته می­ شود. توسعه این ایده از این واقعیت نشات گرفته است که مخاطبان، داده­ های تصویری را بهتر از متن درک می­کنند. به همین دلیل استفاده از اینفوگرافیک ها روز به روز در سطح جهان در حال گسترش است و در سال­های اخیر استفاده از آن‌ در میان فارسی­ زبانان نیز رونق گرفته است. در حال حاضر سایت‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های متعددی به قدرت تاثیرگذاری اینفوگرافیک‌ها پی برده‌اند و برای رونق کسب و کار خود، از این ابزار توانمند استفاده می‌کنند. به نحوی که می­توان گفت اگر به سراغ استفاده از این ابزار نروید تا چند مدت دیگر حتما از رقبایتان عقب خواهید افتاد. چون آنها به سراغ این ابزار توانمند خواهند رفت. اما اگر جزء آن افرادی هستید که معرفی و اطلاع رسانی درست و هدفمند دغدغه اصلی‌تان بوده است به شما تبریک می­گوییم اینفوگرافیک یک انتخاب هوشمندانه است  و آوان اندیشه نیز با تمرکز بر اصل ساخت و ارائه ایده­های ماندگار، می­تواند برای شما انواع مختلف اینفوگرافیک را طراحی و آماده­ سازی کند.

شناسایی ایده مناسب و ماندگار، جمع ­آوری و پایش اطلاعات، طراحی مفهومی، طراحی جزئیات گرافیک و رنگ­ بندی گام­های طراحی یک گرافیک اطلاع­ رسان به شمار می ­آیند که ما به صورت تعاملی آنها را با شما طی خواهیم کرد. طراحی انواع اینفوگرافیک از استاتیک، دینامیک و پویا، تایپوگرافی… در کیفیتهای مختلف به صورت ترسیم یک طرح ارجینال کامل (حرفه­ ای) یا استفاده از تصاویر لایه ­باز موجود، جزء سرویس­ های موسسه به شمار می­آید.

تولید نشریه

اگر قصد تعامل مستمر با مشتریان، کارکنان، نمایندگان و یا سایر شرکای تجاری خود را دارید نشریه، بهترین پیشنهاد است. البته مجلاتی کم حجم اما با فاصله زمانی کوتاه خیلی بهتر از مجلات پرحجم اما با فواصل زمانی انتشار طولانی است. تولید مطلب، تصویرپردازی، گزارش­گری، ویراستاری، نمونه ­خوانی، تیترگذاری، گرافیک و صفحه­بندی اقداماتی هستند که باید به انجام برسانید تا یک مجله حرفه­ ای در دست داشته باشید و ما می­توانیم تمام این فعالیتها را برای شما به انجام برسانیم و البته قبل از همه این فعالیت­ها با مشورت شما، طرح کلی مجله را تدوین خواهیم کرد. تعیین اهداف نشریه، گروه مخاطبان، حجم، تیراژ، فاصله زمانی انتشار، روش توزیع، چیدمان مطالب، خروجی الکترونیکی و… از مسائلی هستند که در این طرح با کمک یکدیگر برای آنها پاسخ مناسبی تهیه کرده و بر مبنای آن کار تولید نشریه شما را در پیش خواهیم گرفت. این مطالب می­توانند محتوای خبرنامه الکترونیک شما را نیز تشکیل دهند. ما به شما در دستیابی به بانک اطلاعات مخاطبان و ارسال این نشریه برای آنها کمک خواهیم گرفت.

استفاده از این سرویس با همه نقاط قوت و مزایای قابل توجه، تنها یک مشکل دارد و آن این که شما هنوز تصمیم نگرفته ­اید. به محض آن که تصمیم خود را در این خصوص گرفتید این یک مشکل هم حل خواهد شد. ما شعار نمی­دهیم. نتیجه را در رفتار گذشته خود جستجو کنید. نظر شما چیست؟

تالیف، ترجمه و انتشار کتاب

بعضی معتقدند مردم کشور ما چندان کتابخوان نیستند. در مقابل عده­ ای نیز اعتقاد دارند که مردم به دنبال یادگیری و مهارت­ آموزی هستند و اگر کتاب مناسبی در اختیار آنها قرار بگیرد آن را خواهند خواند. اما در هر حال، هنوز، داشتن سابقه انتشار کتاب برگ برنده­ بزرگی در سوابق تخصصی افراد محسوب می­شود. چاپ دیجیتال نیز این امکان را فراهم کرده است که یک کتاب، در شمارگان محدود چاپ شود و با صرف هزینه پایین­تر بتوان امتیازات تالیف و ترجمه کتاب را به دست آورد.

علاوه بر این مشتریان هدف، با مطالعه کتابهایی که به نام خودتان منتشر شده است شما را مشاوری صادق برای خود به حساب خواهند آورد و آنگاه به این باور نیز خواهند رسید که محصول شما هم بهترین انتخاب می­باشد و علاوه بر حفظ وفاداری و خریدهای بعدی، دیگران را نیز به خرید محصول شما تشویق خواهند کرد.

آوان اندیشه می ­تواند با ارزیابی رزومه و سوابق تخصصی شما، بررسی بازار نشر و آنالیز گروه­های اصلی مخاطب شما، ایده­ های جذابی جهت تالیف یا کتاب­های لاتین مناسبی جهت ترجمه به شما پیشنهاد کند و در صورت تمایل شما نگارش، ترجمه، ویراستاری، صفحه ­آرایی و طراحی جلد آن را نیز بر عهده گرفته و در نهایت مراحل اخذ فیپا، دریافت مجوز نشر و پیگیری چاپ و صحافی آن را نیز بر عهده بگیرد.

اگر جزوات و دست­نویس­ هایی دارید نیز می­توانید مشتری این سرویس موسسه باشید. بخش فروشگاهی سایت موسسه نیز در حال راه ­اندازی است و شما می­توانید کتابهای خود را جهت فروش در این سایت قرار دهید و به با مخاطبان آن وارد تعامل مالی نشوید.

لازم به ذکر است موسسه آوان اندیشه، کتاب­های کمکیو کتاب­های مغایر با قوانین مملکتی و ارزش­های اخلاقی را منتشر نمی­ کند و همچنین ضمن احترام به کلیه اندیشمندان، از انتشار کتاب­هایی که با پارادیم­ های سیاسی و عقیدتی حاکم بر کشور مغایرت دارد معذور می ­باشد.

آماده ­سازی کتاب کودک

کودکان عاشق داستان هستند و داستان می ­تواند شخصیت­های ذهنی پر رنگی در ذهن آنها خلق کند. ما با استفاده از این واقعیت و با الهام از کاراکترها و مفاهیم مرتبط با کسب و کار خود شما داستان­­هایی خلق خواهیم کرد که تصاویر، المانها و محتوای کتاب، ذهن آنها را به نام و نشان تجاری شما علاقمند کرده و توجه آنها را به استفاده از محصول شما  جلب کند. تصور کنید کودکی که به همراه پدر و مادر خود برای خرید به فروشگاه رفته است و مشاهده یک نشان تجاری او را یاد یک داستان دوشت داشتنی بیاندازد. آیا والدین در این شرایط چاره­ای جز خرید آن محصول خواهند داشت؟

ما ایده­ یابی، تالیف کتاب، تصویرگری، تست بازار، چاپ و انتشار کتاب را برای شما به عهده می­گیریم. اگر بدانید برخی محاسبات، سودآوری این سرمایه­ گذاری را بیش از ده برابر (۱۰۰۰%) نشان می­دهد آنگاه نظر شما درباره پنج عنوان کتاب ۱۲ صفحه­ ای، هر کدام با تیراژ ۵۰۰۰ نسخه چه خواهد بود؟

بیش از سی نفر از مشتریان ما در حال حاضر، مشغول برنامه­ ریزی برای این سرمایه ­گذاری هستند و احتمالا هر یک از رقبای ما هم کم و بیش همین تعداد مشتری را دارا می­باشند. شما که قصد ندارید از رقبایتان عقب بمانید؟

کتاب الکترونیک

با توسعه ابزارهایی نظیر کامپیوتر، لپ­تاپ، تبلت و تلفن­های هوشمند، این روزها کتاب­های الکترونیک به اپلیکیشنی پرمخاطب تبدیل شده ­اند و اگرچه نمی­توانند جایگزین کاملی برای کتاب­های چاپی کلاسیک محسوب شوند اما جایگاه مناسبی نیز برای خود در بین کاربران کسب کرده ­اند. مزیت عمده کتاب الکترونیک، هزینه پایین آماده­سازی آن می­باشد. علاوه بر این با افزایش کاربران، هزینه انتشار ثابت مانده و افزایش نخواهد یافت. همچنین در مقایسه با کتابهای چاپی، امکان استفاده از انواع مدیاهای چندرسانه ­ای مانند تصاویر، صدا، موسیقی، افکت و فیلم در کتابهای الکترونیک بهتر فراهم است.

به همان دلایلی که تالیف و ترجمه کتاب را به شما توصیه کردیم استفاده از کتابهای الکترونیک را نیز گزینه مناسبی برای شما می­دانیم. کارشناسان ما آماده هستند تا با تولید محتوای لازم و یا استفاده از محتوای متنی موجود شما، انواع فرمتهای کتاب الکترونیک از قبیل متنی، تصویری، گویا، متحرک و تعاملی را برای شما آماده ­سازی خواهند کرد. همچنین در صورتی که صاحب امتیاز نشریه­ ای نیز می­ باشید می­ توانید از این سرویس برای تبدیل نشریه خود به نشریه الکترونیک استفاده کنید.

متن

خواه ناخواه متن همچنان شناخته شده ترین شکل محتواست و هرقدر هم فرمتهای دیگر محتوایی توسعه یابند باز هم متن جایگاه خود را از دست نخواهد داد چرا که در مقایسه با سایر قالبها بیشترین ظرفیت اطلاعاتی را دارا بوده و به کمک آن می­توان انواع مفاهیم علمی، تجربی، خبر  و اطلاعات دیگر را به مخاطب انتقال داده و به سوالات احتمالی وی پاسخ داد. حتی در شبکه ­های اجتماعی مبتنی بر انتشار تصویر مانند اینستاگرام نیز، توصیه می­شود یک متن کوتاه به همراه هر عکسی که بر روی آن منتشر می­شود درج شود.

قوام یک سایت اینترنتی و یک کانال تلگرامی نیز به محتوایی است که در قالب متن بر روی آن منتشر می ­شود. با این حال، نوشتن کار ساده ­ای نیست و تخصص شما هم پیشبرد مباحث فنی و تجاری کسب و کار خودتان می ­باشد نه نگارش متن.

بدنه کارشناسی آوان اندیشه، مسئولیت تدوین کلیه محتوای متنی شما را بر عهده گرفته و به صورت برنامه­ ریزی شده، مطالب مورد نیاز کسب و کار شما را به شکل انواع پستهای متنی کوچک، متوسط و بزرگ تالیف و ترجمه کرده و برای انتشار، در اختیار شما قرار خواهد داد. تولید محتوا در یک دوره مستمر سه ماهه، می­تواند شما را به یک برند برجسته و معتبر در کار خود تبدیل کند.

داستان کسب و کار

هر کسب و کار، باید داستانی برای گفتن داشته باشد تا در خاطرات مانده و نقل آن به نقل محافل تبدیل شود. تیم فنی و هنری آوان اندیشه برای شما، از دل خاطراتتان بهترین داستان­ها را استخراج کرده و با پردازش هنرمندانه آن را به متنی به یادماندنی و قابل انتشار تبدیل خواهد کرد. داستان کسب و کار شما، یک رمان طولانی با ترکیبی از اپیزودهای مختلف خواهد بود. اگر هم فعلا قصد هزینه برای رمان­پردازی را ندارید آن چه که در اولویت قرار داده خواهد شد اپیزودهای مختلفی است که به صورت داستان­های کوتاه تدوین و در اتمسفر فضای رسانه­­ای شما نشر داده خواهد شد.

داستان، مخصوص بزرگ­هاست. مخصوص آنهایی که بزرگ فکر می­ کنند. اگر تنها به دنبال راهکار کوتاه مدتی برای افزایش فروش بوده و آینده کسب و کارتان برای شما هیچ اهمیتی ندارد ما ابدا این راهکار را به شما توصیه نمی­کنیم.

ترانه­ سرایی

شعر، ترانه و سرود در ذهن کودک ماندگار است و مادران نیز این مفاهیم را با وی زمزمه می­ کنند. شعرهای کودکانه که به ظریف­ترین شکل، تبلیغ کار شما نیز در آن باشد می­توانند نسخه­ های جادویی برای افزایش مشریانتان باشد. یک اقدام حرفه­ ای در این خصوص، حتی به بازاریابی ویروسی و انتشار خودکار این شعرها و ترانه­ ها نیز خواهد انجامید. شعر معروف گلرنگ (گل از همه رنگ…) یک نمونه کاملا موفق و به یادماندنی در این خصوص می ­باشد.

تیم متخصصان حوزه کودک آوان اندیشه نیز برای شما شعرها و ترانه­ های ماندگاری خلق می­ کند که تا سال­ها در ذهن کودکان و والدین آنها ماندگار شود.

نگارش مقالات کنفرانسی

هر ساله کنفرانس­های مختلفی در داخل و خارج کشور برگزار می­ شود که بخشی از آنها به حوزه کاری شما مربوط می­باشد. حضور در این کنفرانس­ها می­تواند شما را با متخصصان و صاحبنظران حوزه کاریتان بیشتر آشنا کند و از آن مهمتر آن ارائه مقالات در این کنفرانس­هاست که می­تواند شما را به عنوان یک صاحب­نظر و کارشناس در آن زمینه معرفی کند. خصوصا آن که مقالات این کنفرانس­ها در سایت­های مختلفی منتشر می­شود و همین موضوع بر شهرت و اعتبار کاری شما خواهد افزود و شما می­ توانید آن را در سوابق تخصصی خود نیز درج کنید.

آوان اندیشه، ضمن شناسایی کنفرانس­های مرتبط با کسب و کار شما، ایده­ های شفاهی و زمینه­ های تحقیقاتی مرتبط با این موضوعات را ارزیابی کرده و در این چارچوب، پیش­نویس متن مقالات را آماده خواهد کرد تا پس از بازخوانی و تایید شما، پیگیری­های لازم به منظور اخذ پذیرش مقاله و آماده کردن پوستر، اسلاید و متن ارائه شفاهی (بر اساس نوع پذیرش انجام شده) توسط موسسه ادامه یابد.

موکدا یادآوری می ­شود آوان اندیشه از نگارش هرگونه مقاله ­ای که به اخذ مدارج دانشگاهی منجر شده و یا در این خصوص موثر تلقی شود معذور است.

تجربه نگاری

حجم بالای کار مدیران و صاحبنظران حوزه‌های مختلف باعث شده است که زمان لازم برای مستند کردن اندوخته‌های دانشی خود و انتشار نظرات و دیدگاه‌های راهگشای خود نداشته باشند. بر همین اساس بسیاری از تجارب و دانش مفید این افراد در ذهن آنها باقی مانده و علی‌رغم کاربردی بودن آن در دسترس دیگران قرار به منظور برطرف نمودن خلاء موجود، موسسه آوان اندیشه، با تشکیل کارگروه مدیریت دانش و مستندسازی تجارب مدیران، با انجام مصاحبه­ های باز و کاوشگرانه، تجارب مختلف حرفه ­ای و مدیریتی گروه هدف را به صورت شخصی و سازمانی مستندسازی کرده و آنها را در قالب کتاب و سایر مدیاهای مد نظر کارفرما آماده­ سازی می ­کند. حتی این محتوا می­تواند دستمایه تدوین داستان و رمان نیز قرار داده شود.

بازی­ سازی

بخش زیادی از وقت کودکان، نوجوانان، جوانان و حتی بعضی از بزرگترها را بازی­های رایانه­ای به خود اختصاص داده ­اند و واقعیت آن است که حتی پدر و مادر نیز با وی همراهی می­کنند.  واقعیت آن است که بیشتر بازی­هایی که اکنون به رایگان در اختیار همگان قرار دارد اهدافی تجاری دارند. شما نیز اگر تمایل به استفاده از این ظرفیت داشته باشید یا به عبارت بهتر، اگر در فرآیند تدوین استراتژی تولید محتوا متقاعد شده باشید که بازی ظرفیت مناسبی برای پیام­ رسانی در اختیار شما قرار می­ دهد آن وقت می­توانید روی کمک ما به طور ویژه حساب کنید. ما از صفر تا صد فرآیند تولید بازی را برای شما انجام خواهیم داد. ما بطور ویژه ­ای بر روی فرآیند بازی­ نامه­ نویسی تمرکز خواهیم کرد. این مرحله نخستین گام از بازی­ سازی است و حتی بسیاری از بازی­ سازهای حرفه­ ای در آن ضعیفند. اما از آنجا که اتفاقا بسیاری از کارکردهای تبلیغاتی بازی در این مرحله برنامه­ ریزی می­شوند تیم محتوایی ما این مرحله را با دقت و ظرافت برای شما به انجام رسانده و پس از آن نیز مراحل مختلف فنی و انتشار آن را برای شما پی خواهد گرفت.

ما بازی­هایی برای شما طراحی می­کنیم که تصاویر و المان­هایی مرتبط با کسب و کارتان به کاربر انتقال دهد و نام شخصیت­های بازی نیز از مفاهیم کسب و کار شما نشات گرفته باشد و حتی اگر بخواهید رمز عبور به مراحل بعدی، کد سریال محصولات شرکت شما باشد.

نگران انتشار بازی نیز نباشید. ما آنها را بر روی شبکه­ های اجتماعی و اپلیکیشن­ های دانلود نرم­ افزار برای شما بارگذاری خواهیم کرد. بدون بازاریابی ویروسی، حداقل چند ده هزار بار دانلود برای یک بازی معمولی در فضای مجازی رقمی کاملا عادی است. البته ما بازی­هایی برای شما طراحی خواهیم کرد که بازاریابی ویروسی نیز به افزایش کاربران آنها کمک کند.

ساخت اپلیکیشن

توسعه روزافزون کاربرد گوشی­های تلفن­ همراه هوشمند، بستر بسیار مناسبی را برای استفاده از نرم­ افزارهای متناسب با این ابزار فراهم کرده است. اگر به تلفن همراه خود و دوستانتان نگاه کنید نرم ­افزارهای مختلفی می­بینید که روی آنها نصب شده است. برخی از این نرم ­افزارها البته کم ­استفاده و برخی دیگر پر استفاده­ بوده و حتی، سرگرمی مجالس و میهمانی­ ها صحبت درباره این اپلیکیشن­ ها و به اشتراک گذاشتن آنهاست (و این دقیقا یعنی بازاریابی ویروسی)

ما بهترین ایده­ ها را برای تولید اپلیکیشن­، برای شما پیدا خواهیم کرد. ایده ­هایی که هم پر اقبال بوده و هم در نهایت به افزایش شهرت تجاری و فروش محصولات شما منجر شود.

البته اگر خودتان هم در اینترنت جستجو کنید یک فهرست طولانی از دولاپرهایی پیدا خواهید کرد که طراحی اپلیکشین را برای شما انجام خواهند داد. اما ما معتقدیم طراحی اپلیکشین یک فرآیند طولانی است و برنامه ­نویسی (کاری که همین دوستان در آن تخصص دارند) تنها یک گام کوچک در مراحل پایانی این مسیر محسوب می­شود.

ما در آوان اندیشه به دنبال آن هستیم که اپلیکیشنی برای شما به بازار عرضه کنیم که واقعا بر افزایش فروش شما موثر باشد. وگرنه صرف داشتن اپلیکیشن را چندان (و نه کاملا) یک اقدام مهم و موثر در فرآیند بازاریابی و فروش نمی­دانیم. البته فراموش نیز نخواهیم کرد و به مشتریان خود هم یادآوری می­کنیم که بازاریابی محتوایی و از جمله استفاده از اپلیکیشن بطور عمده مبتنی بر پیام­ های غیر مستقیم می­باشد و نباید آن را یک آگهی بازرگانی دانسته و با چنین نگاهی در خصوص آن قضاوت کرد.

ضمنا ما نیز به خوبی می­دانیم که از این واقعیت به راحتی نمی­توان گذشت که توسعه یک اپلیکیشن آبرومند، پرستیژ مناسبی برای کسب و کار شما به حساب آمده و در تبلیغات و مذاکرات می­توانید به خوبی روی آن مانور بدهید.