چگونه Lifetime Daily از فناوری برای تولید محتوای خود استفاده کرد؟

هارولد، یک مرد تنومند ۶۶ ساله، وقتی همسر خود را از دست داد، به هم ریخت. سر در گریبان شده بود، به سختی از رختخواب جدا می­شد، چه رسد به کسب و کارش. هارولد پس از چند جلسه مراجعه به روانشناس، دکتر ژاکلین سایمون گان، مشاوره او را پذیرفت و یک رژیم آموزش استقامت را آغاز کرد. هارولد هر روز مسافت بیشتری را نسبت به روز قبل با دوچرخه طی می­کرد و وزن خود را بالا می­برد. کم­کم قوی­تر شد. روش استقامت دکتر گان، هارولد را تنها دلگرم­تر نکرد؛ بلکه با دور کردن درد فیزیکی از او، میل به زندگی را در او ایجاد کرد.

این داستان در عین حال که فریبنده به نظر می­ رسد، در واقع، حکایتی است از مقاله ­ای در Lifetime Daily، که یک نشریه آنلاین در راستای توانمندسازی و اطلاع­ رسانی بزرگسالان بالای ۵۵ سال است.هدف این نشریه که در جولای سال ۲۰۱۶ راه ­اندازی شده است، ارایه اطلاعات معتبر در زمینه موضوعات پزشکی، تناسب اندام، تغذیه، مالی، و سبک زندگی برای بزرگسالان مسن­تر است.

ویکتوریا بوشنل، سردبیر نشریه اظهار داشت، “مردم تنها طول عمر نمی­خواهند، بلکه می­خواهند زندگی فعال و کاملی داشته باشند”. “عده زیادی دچار چنین تغییری در طرز تفکر شده ­اند”.

Lifetime Daily برای متمایز ساختن خود و توجه به نیازهای مخاطب هدف خود، روی ایجاد یک تیم تخصصی از نویسندگان متمرکز شده است. این نشریه تلنگری بر شبکه استعداد محتوایی زد تا اکثریت آن تیم که از سکوی فناوری محتوایی استفاده می­کنند، به حداکثر تولید محتوا برسند.

استخری از تقاضا برای تخصص

راشنل به جای استخدام “وبلاگ­نویسان قدیمی”، نشریه را با تیمی از متخصصان باتجربه در زمینه بهداشت و سلامت افراد بالای ۵۵ سال سازماندهی کرد. با دستیابی به استخر استعداد محتوایی، راشنل قادر بود تا بهترین تخصص مورد نیاز برای انتشار را پیدا کند.

بوشنل گفت، “این برای ما مانند داشتن نویسندگان متخصص یعنی روزنامه­ نگاران و متخصصانی است که در زمینه­ های تخصصی خود شهرت دارند”. “آنها باید طرز فکر و رفتار مخاطبان ما را نیز درک کنند”.

“این نویسندگان متخصصان درجه یکی هستند که می­دانند چکار می­کنند، پاسخگو هستند، و به دلیل تجربیاتی که دارند، ایده ­هایی که ارایه می دهند دارای زاویه منحصربفردی هستند”.

فناوری محتوا

ضمن اینکه استعداد برای Lifetime Daily اهمیت داشت، به یک راه حل فناوری برای مدیریت عملیات محتوای آن نیز نیاز داشت.

به بیان بوشنل، “از منظر فناوری، این تنها در مورد پیدا کردن استعداد موافق نویسندگان نیست، بلکه در واقع به اندازه داشتن سیستمی برای سازماندهی و پردازش مقالات، یا بلکه بیشتر از آن اهمیت دارد”.

سکوی محتوایی برای بوشنل امکان مدیریت پرتاب نویسندگان، اختصاص داستان، دنبال کردن پیشرفت داستان، و نظارت بر تمامیت تولید سرمقاله Lifetime Daily را به صورت یکجا فراهم کرد.

بوشنل گفت، “ویرایش، کاری وقتگیر است و با این کار فرایند ساده می­شود”. “این حقیقت که می­توانم قطعه ای را تعیین کنم، گردش کار به آن بدهم، برای آن زمان تعیین کنم، و در جهان انتشار دهم، و آگاه شوم که چه وقت یک داستان ویرایش می­شود – در حال حاضر هیچ راهی وجود ندارد که ما بتوانیم به خوبی انجام دهیم اگ